UVJETI POSLOVANJA

OBAVIJEST: Nastavno na razvoj Covid-19 situacije u Hrvatskoj unaprijed se želimo ispričati ukoliko bi zbog više sile došlo do produljenja roka dostave.
Radnim danima smatraju se dani od ponedjeljka do petka.

PRAVNE ODREDBE

Ove web stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi firma NGN INTERNACIONAL d.o.o. Ulica Vice Vukova 6, 10000 Zagreb.
Robu i usluge koje nudimo na našem sajtu su isključivo za fizička lica. Za više informacija kontaktirajte nas preko email-a info@ninewest.hr ili preko telefona 091 484 0800.
NGN INTERNACIONAL d.o.o. ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale upotrebom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.
NGN INTERNACIONAL d.o.o. se obvezuje primjenjivati sve razumne mjere sigurnosti u svrhu zaštite interesa Korisnika usluga i sprečavanje eventualnih zloupotreba.
NGN INTERNACIONAL d.o.o. ulaže razumne napore u održavanju informacija na ovim stranicama ažurnim i točnim. Međutim, zbog dinamičnosti tržišta i nepredvidivih situacija moguće su u manjem broju slučajeva odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. NGN INTERNACIONAL d.o.o. zadržava pravo otkazivanja narudžbe bez dodatnog objašnjena. NGN INTERNACIONAL d.o.o. se obvezuje u svakom takvom slučaju razmotriti specifičnu situaciju te ponuditi kupcu opcije rješenja.
Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno u ponudi.
Ukoliko su Vam potrebne detaljnije informacije kontaktirajte prodaju NGN INTERNACIONAL d.o.o. ili posjetite neki od maloprodajnih dućana

GARANCIJA PRIVATNOSTI

Mi u NGN INTERNACIONAL d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost i tajnost osobnih podataka svih naših posjetioca i kupaca, u skladu sa Zakonom o elektroničkoj trgovini (Narodne novine br. 173/2003 , 67/2008 i 36/2009)
Svi zaposleni u NGN INTERNACIONAL d.o.o . i poslovni partneri ugovorno su obvezni poštovati načela zaštite privatnosti i tajnosti podataka. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i obavještavamo posjetioce i kupce o načinu korištenja tih podataka. Redovno dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Osobni podaci kupaca spremljeni su u informatičkom sustavu tvrtke NGN INTERNACIONAL d.o.o. i čuvaju se na sigurnom mjestu i dostupni su samo zaposlenima NGN INTERNACIONAL d.o.o. kojima su ti podaci nužni za pružanje kvalitetne usluge našim kupcima. Upotreba podataka ograničena je na komunikaciju s kupcima u svrhu obavljanja prodajnih transakcija, i obavještavanje korisnika o novostima i pogodnostima koje su im dostupne putem naše web stranice.
NGN INTERNACIONAL d.o.o. garantira da osobni podaci korisnika Web stranice NGN INTERNACIONAL d.o.o. neće nikada biti dati na uvid i upotrebu trećoj strani, bez prethodne izričite suglasnosti korisnika. Ovo se ne odnosi na zahtjeve za uvid u podatke od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske za potrebe kontrole poslovanja.
Registracijom potvrđujete točnost i potpunost u obrascu navedenih podataka i dajete izričitu suglasnost da NGN INTERNACIONAL d.o.o. može, u skladu za odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka (NN br. 103/2003 i 118/2006) i Zakona o elektroničkoj trgovini(NN br. br. 173/2003 , 67/2008 i 36/2009) , obrađivati osobne podatke naznačene u obrascu za potrebe svojih evidencija i pružanja usluga obavještavanja o novim proizvodima i uslugama.

CJENIK

Na stranicama kataloga možete pogledati cijene i artikle koji su dostupni u našim maloprodajnim trgovinama. Pojedini artikli istaknuti na stranici nisu dostupni u trgovinama, isto tako svi artikli koji se nalaze u trgovinama nisu dostupni za prodaju preko web stranice. Sve cijene navedene na stranici su maloprodajne i u sebi imaju uračunat PDV od 25%.
Trudimo se da stanje i navedene cijene budu usuglašene sa ponudom u trgovinama širom Hrvatske, ali zbog dinamičnosti tržišta postoji mogućnost eventualnih odstupanja.

NAČINI PLAĆANJA

Trenutno je moguće plaćanje samo pouzećem robe prilikom dostave.
Povraćaj novca, kada je proizvod plaćen pouzećem, može se izvršiti isključivo uplatom na tekući račun.

UVJETI DOSTAVE

Mjesto dostave naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Hrvatske.
Dostava se vrši GLS kurirskom službom i to isključivo radnim danima od 08-16. Naručene artikle kurirska služba dostavlja u roku od 8 radnih dana. Tijekom akcija, moguć je duži rok isporuke. Za određivanje točnog vremena dostave prethodno će Kupca kontaktirati ovlašteni dostavljač.

Prilikom kupnje molimo Vas da ostavite broj telefona ili mobitela kako bi Vas u slučaju potrebe kurir mogao dodatno kontaktirati.

Dostava je besplatna na iznos kupnje iznad 45 EUR, a za iznose manje od 45 EUR dostava se naplaćuje u iznosu od 4 EUR.

Cijenu poštarine moguće je vidjeti prilikom naručivanja, unutar košarice.

Ako nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobijete nikakvu obavijest o statusu narudžbe niti isporuku, molimo javite se na info@ninewest.hr kako bismo mogli poduzeti potrebne korake da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.

U slučaju povrata ne refundiramo trošak poštarine ukoliko je ista naplaćena prilikom narudžbe.

Prodavatelj zadržava pravo ne isporučiti naručeni proizvod u slučaju nedostatka na skladištu, tvorničkog oštećenja ili uslijed tehničke greške. U tome slučaju, Prodavatelj će obavijestiti Kupca te mu ponuditi alternativni proizvod iz svoje ponude. Prodavatelj ne snosi odgovornost ukoliko Kupac ne dobije obavijest uslijed tehničke greške (odlazak e-maila u spam folder ili slično).

U slučaju da prilikom dostave Kupac na označenoj adresi nije prisutan, kupljeni proizvode može preuzeti druga punoljetna osoba koju je kupac naveo u narudžbi. Osoba koja preuzima kupljeni proizvod i sve prateće dokumente prilikom primopredaje navodi svoje ime i prezime i datum zaprimanja i potpisuje primopredajnu dokumentaciju.

Prilikom preuzimanja pošiljke/paketa kupac je dužan vizualno pregledati izgled paketa te ima pravo odbiti preuzimanje pošiljke. Kupac je dužan po preuzimanju pošiljke fizički provjeriti sadržaj paketa te, u slučaju da neki od naručenih artikala nedostaju, odmah, a najskasnije u roku od 72 sata o tome obavijestiti NGN INTERNACIONAL d.o.o. Protekom roka od 72 sata kupac gubi pravo prigovora da naručeni proizvod nije bio u isporučenoj pošiljci/paketu, te će se smatrati da mu je naručeni proizvod fizički predan u posjed.

REKLAMACIJE I PRIGOVORI

Sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11,7 8/15) i Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) reklamacije vezane za materijalne nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

NGN INTERNACIONAL d.o.o.
Ulica Vice Vukova 6,
10000 Zagreb
tel: 091 484 0800
e-mail: info@ninewest.hr

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda 24 mjeseca je na trgovcu. U prvih 6 mjeseci od kupovine trgovac snosi trošak vještačenja ukoliko je vještačenje potrebno kako bi se dokazao materijalni nedostatak.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko naše web stranice smatra se prodajom na daljinu.
Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen na daljinu (odustanak od kupovine) u roku od 14 dana, od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ugovor možete raskinuti koristeći dolje navedeni obrazac.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti u PDF obliku.

U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo Vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Potrošač je suglasan s cijenom i uvjetima dostave, te prihvaća snositi troškove dostave u slučaju povrata robe, što znači da se u slučaju povrata robe potrošaču vraća plaćeni iznos kupljene robe, isključujući troškove dostave robe.

Da biste mogli ostvariti pravo na povrat molimo nas obavijestiti o svojoj odluci porukom putem kontakt forme (info@ninewest.hr) ili telefonom na 091 484 0800 kako bismo Vas uputili u detalje adrese za povrate.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji se izvršila uplata. Za plaćanje pouzećem, sredstva ćemo uplatiti na Vaš tekući račun. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

Prilikom povrata naručenog artikla, ukoliko kupac traži povrat sredstava, kupac snosi trošak povrata te artikl šalje po kurirskoj službi po izboru kupca i po uvjetima koji odgovaraju kupcu.

Zbog dodatnih troškova službe HP (Hrvatske pošte), nismo u mogućnosti preuzimati pakete koji se dostavljaju HP službom. Povrate svih drugih dostavnih i kurirskih službi primamo.

Stanje vraćenog artikla isključivo je odgovornost kupca. GLS-ovi djelatnici nisu nužno upoznati s pravilima i procedurama tvrtke NGN INTERNACIONAL d.o.o. već se kupci moraju držati uputa navedenih na našim stranicama.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite ovdje.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati putem kontakt forme na info@ninewest.hr .

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

ZAMJENA I POVRAT

Prilikom zamjene artikla potrebno je poslati ispunjen Obrazac kako bi provjerili raspoloživost željenog artikla za zamjenu. U slučaju zamjene potrebno nas je obavijestiti o svojoj odluci porukom putem kontakt forme (info@ninewest.hr) ili telefonom na 091 484 0800 kako bismo Vas uputili u detalje adrese za povrat artikla koji želite zamjeniti.

Ukoliko želite kupljeni artikal zamjeniti za drugi, uvjet je da cijena tog drugog artikla bude ista ili veća od cijene artikla koji želite zamjeniti.

Prilikom povrata artikla za zamjenu, kupac snosi trošak povrata te artikl šalje po kurirskoj službi po izboru kupca i po uvjetima koji odgovaraju kupcu.

Zbog dodatnih troškova službe HP (Hrvatske pošte), nismo u mogućnosti preuzimati pakete koji se dostavljaju HP službom. Povrate svih drugih dostavnih i kurirskih službi primamo.

Kada artikl stigne na navedenu adresu uz prethodnu kontrolu da su ispunjeni Uvjeti da je artikl adekvatno zapakiran, neoštećen i nenošen, pokrenut ćemo proceduru slanja zamjenskog artikla.

Trošak dostave slanja zamjenskog artikla plaća kupac, osim u slučaju kada je kupac izvorno dobio neispravan ili pogrešan artikl.

Povrat ili zamjena artikla za drugi model ili drugu veličinu moguća je samo ukoliko artikl nije oštećen i nije nošen. Artikl treba vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži i zapakiranog u dodatnu ambalažu za transport.

Stanje vraćenog artikla isključivo je odgovornost kupca. GLS-ovi djelatnici nisu nužno upoznati s pravilima i procedurama tvrtke NGN INTERNACIONAL d.o.o. već se kupci moraju držati uputa navedenih na našim stranicama te na Obrascu za povrat i zamjenu.

Zamjena ili povrat artikala kupljenih putem web-a nije moguće mjenjati ili vratiti u nekom od maloprodajnih objekata NINE WEST-a.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili zamjenu proizvoda preuzmite ovdje.